20140409

Musik Nyaman, Teh Enak dan Persahabatan

Rooftop. Bala's Place. Malacca. 6/April/2014
Aku menghabiskan jam-jam terakhir di sini. Yang pasti ia akan memberi makna kerana dalam simpanan aku cuma ada beberapa kepingan gambar kabur. Rakaman suara puisi kita pada malam hari. Dan lukisan-lukisan tidak siap.

Musik alam teman aku. Anjing-anjing yang menyalak. Burung yang bernyanyi riang. Tukangan pak pendiri bangunan. Serta deruman mesin membasuh pakaian. Tenang. Seperti persahabatan kita.

Aku jatuh cinta dengan Persahabatan.

"Macam mana kalau satu hari kita jumpa ramai-ramai. Persahabatan ini kita bawa ke realiti. Suatu manisan yang agak menggiurkan."-@_rebennn

8 comments:

  1. Aku!!! Harap dapat jumpa kau lagi lagi lagi lama hari tu. Haha

    ReplyDelete
  2. Kalau kau ke swimming dolphine academy setiap sabtu ahad dari 10 ke 11.30am kau akan jumpa aku M..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejadahh dhagi aku nak g sana sematamata nak jumpa kau. Buang karenn. Train kl sentrel ada. Atau majlis kahwin kau. Haha

      Delete
    2. Hahaha..kau nk cari aku dgn tempt sebegitu? Aku senang je notice ko dgn payung ko dlm train tu..kau boleh notice aku?

      Delete
    3. Kau salah anggap ni dhagi. Makcik payung strawberry tu bukan aku la. Dan aku belum pernah pakai payung bawak masuk train -,-

      Delete
    4. Ala..ko ni m..layan je la drama aku ni..siot ahh..

      Delete
    5. Hahahahaha. Jangan buat lawak peliss. Aku mudah terhibur.

      Delete