20131020

I'll rule; I didn't come for money

Cetak Rompak; Edit
Original
"Inshaa Allah. Ini rumah kita."--Kata Maii kepada kucing-kucingnya.

Lama; Lakaran masa tingkatan 3

Ini aku lakar time aku Form 3. Rumah dalam taman.
Waktu pagi; breakfast sambil menikmati bunyi air terjun. Seseorang (Yang masih dalam rahsia simpanan Tuhan.. Ohyeahh!) sedang bermain dengan berus kaler di atas kanvas. Aku datang bawa breakfast. Kami breakfast sama-sama. Cekodok pisang dan teh panas! Auchhhh! Sosuueewik!

Hari ini, 2013; aku mula rasa mahu rumah yang kecil dan selesa. Penuh dengan buku. Dan kanvas putih. Yang penuhi ruang adalah gurau senda dan rahmat Tuhan; itu lebih bahagia.

5 comments:

  1. dari form 3 lagi , dah ada rumah impian ? amboi :P

    ReplyDelete
  2. talented! moga dipermudahkan Tuhan ye sayang XD

    ReplyDelete
  3. AKu pun nak juga. Amin untuk kau. :)

    ReplyDelete
  4. kau patut amek arki m..ke kau memang budak arki? whuuuuu

    ReplyDelete