20130814

Pekan Kasih Sayang

"Macam mana kalau satu hari kita jumpa ramai-ramai. Persahabatan ini kita bawa ke realiti. Suatu manisan yang agak menggiurkan."-@laddna_

Semua ini berpunca; ada sebab. Dunia maya ini punca kita bertemu. Lihat kehidupan lain dengan cerita menarik mereka;

Dess, telah dipenjara oleh #CKM. Masih mempertahankan identiti 3 alam dalam dunia maya; terkadang diri sendiri pi bocorkan rahsia.

Ben, makcik manis bereben besar di kepala. Ganas nak mampos! Tinggal di pulau yang tiada nama. Pujangga yang manis bicara *tabur gula!*

S, pemilik dinding ruang lingkup. Kakak dari um. Penulisan beliau buat aku berfikir sejenak. "Yang bidadari itu hanya ada di Sorga. Engkau siapa?" Sudah lama kita tidak berborak sakan.

Kau tahu, yang sentiasa penuh kotak dindingnya. Rajin. Siapa lagi kalau bukan Reen. Dia pun boleh dikata misteri. Kadang bunga, terkadang layu.

Dhgi, bukan pujangga. Aku belum pernah jumpa dia berpuisi. Mungkin dia simpan untuk bakal istimewa. Atau mungkin dia tak minat berpuisi. Atau hmm Haha.

Men, trademark dia, para gadis hot setap. Aumm

TMM, chelsea-missbeautiful-aina. Keluarga bahagia :')

Asa-siaga, kau. gula. dengan cerita gula. Menyorok belakang topeng.

Dan yang lain.

Dan reader tak berbayar, Oth.

Hai fatin oth ! :P

5 comments:

  1. Insyallah. 1 hari nanti kalau diizinkan DIA. :)

    ReplyDelete
  2. Dhgi tu aku ke? Ke aku perasan sorang2 ni? Kalau bukan aku dah menyorok bwh meja malu dah ni..hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kau rasa itu kau, kau lahh. huhu

      Delete
  3. aik macam dejavu pulak baca pekan kasih sayang...mungkingkah kita pernah bertemu dlm mimpi?? aiceh

    ReplyDelete