20130829

Ayuh, Terbang Lagi!

Bedtime story. Bau buku ni best. Bau buku lama.

"Apa status kamu?"

"Saya sedang bercinta. Dengan dia (Perakaunan, Ekonomi dan Perniagaan.) Alhamdulillah sudah masuk tahun ke-4. Kami bahagia."

***
(i)
Terima kasih; seseorang. Kerana berkerah tenaga untuk bayar yuran.
Kerana ilmu itu mahal, aku di ajar untuk menghargai-Nya.

(ii)
Terima kasih; semua. Kerana letak kepercayaan di bahu saya.
Umur belasan tahun (Hakikatnya tahun ini tahun terakhir!).
Ahad ni dah daftar degree woi! Kali ini di Bangi.

Sedar sikit diri kau tu dah tua, M! Tapi dhagi lagi tua. Hihi.

5 comments:

  1. Aku syak sesuatu di entri ini. Haaa

    apa3 pom, good luck weh. Aku dah habis dengan perakaunan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syak apa nyaa? Dia itu Perakaunan, Ekonomi dan Perniagaan. Bukan orang! Hewhewhew

      Delete
    2. Haha. Tak. Bukan itu.. ada sesuatu. Sesuatu yang dah lama aku rasakan... haa :P

      Delete
    3. umur aku? Ah, kau ni. berahsia pula. hikhok.

      Delete
  2. Yer aku tua..dan aku bangga kerana perangai aku masih seperti budak2.hahahahahahahahaha..

    Tahniah m..

    ReplyDelete