20120414

Aku datang

Kontrak kata, aku perlu ada di situ hanya untuk 2 bulan sahaja.
Hari terakhir. Berita gembira mem-kedua-besar cuti.
Perghh. Indah!

Hari terakhir itu aku mohon pada Nega Ne agar benarkan aku memandu Raksasa Si Pengankat Barang. Mula-mula aku was-was takut kalau-kalau Kumar Ne tersampuk angin amarah bila lihat aku bercanda dengan Raksasa itu. Ternyata aku salah. Kotor juga pemikiran aku. Haha

Bila aku di awangan. Jalan kedepan. Aku rasa gah!
Bila Nega Ne turunkan aku. Aku terus jerit!

" Abang Nega! Maii tak nak turun lagi! "

Aku manusia. Tak terkecuali dengan sifat lupa diri. Haha

Budak 18tahun berkawan dengan orang dewasa.
Ah, Indahh wehh!

Simpan memori dalam minda.

Mental, Awang hitam, Mak Cik Angkat dan banyak lagi nama dibangkitkan.

Ketiga pertama ini yang paling popular.

Ok. Ini keji.

Natijahnya,

Hai korang ! Lambai-lambai tangan!
Aku datang selepas sibuk mengejar wang.
Untuk bulan April.

4 comments:

  1. untung-untung.
    dan aku dah kehabisan wang .
    hanya mampu kecapi nikmat dunia begitu saje.arrrhh

    ReplyDelete
  2. Gaya penulisan terbaikk . Chill ^^

    ReplyDelete
  3. jangan kejar wang kelak nanti akan hilang niknat hidup.

    ps: kesihatan kena jaga juga

    ReplyDelete
  4. sometimes life become more complicated.. heee

    good luck in ur life.. :)

    ReplyDelete