20120321

Habis gelap datanglah terang

Masuk ke pekarangan sekolah dengan cool
Baju bola biru, jalan lenggan kangkung
Di temani oleh Along Naziatul.

"Baiklah sekarang masa yang di tunggu-tunggu, saya akan umumkan Pelajar Cemerlang SPM SMK (P) Kapar bagi tahun 2011"

Tuptup nama naik.
Alhamdulillah ;D

***

Terima kasih tak terhingga buat orang yang selalu disisi aku

1.Arwah mama, babah, Along Naziatul, Angah Amirul, Abby Nadiatul, Acik Maiidatul dan Amirun.

2.Kawan till jannah, Nurul Asyikin.

3.Semua cikgu-cikgu.

4.Semua kawan dari tadika hingga tingkatan 5.

5.Ibu kepada Syaidatul Ezzaty (setiap jumaat hantar pi kelas delta hehe)

6.Para blogger yang comment blog aku pada tahun lepas sebab tang comment aku buat cam gini ( 100juta orang doakan maii A+ )

Sekarang baru aku percaya cakap mereka bila dah terbukti depan mata.

MAJULAH UMAT ISLAM UNTUK DUNIA. AMIN

Note: Aku tak ada facebook. Jadi aku cakap terima kasih kat sini.

14 comments:

  1. huh..tahniah !!!
    ambek result spm mmg bes an :)

    ReplyDelete
  2. Aku tak tau kau berapa, but kau seems happy though.

    Congratulations!

    ReplyDelete
  3. maiii!!!

    congratulation dear!!!

    i'm happy for you!
    moga berjaya di dunia n akhirat..:DDDD

    ReplyDelete
  4. congratulation maii. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Anne yusre: sorry terguna acc ko. sapa suruh tak sign out.

    Jhn: 7eleven beb, syukur alhamdulillah

    Terima kasih semua :D

    ReplyDelete
  7. tahniah babe...pelajar cemerlang tu.

    teruskan usaha sampai bila bila..

    ReplyDelete
  8. thniah,,meh sini nak bagi hadiah^^

    ReplyDelete
  9. waaa tahniah ye awak. soryyy la lambat blogwalking, baru ada mase free. hee

    ReplyDelete
  10. smk kapar?
    seriousssss?
    oh mai mai mai maiiii

    ReplyDelete