20111211

Percutian luar jangkaan


Assalammualaikum :DD
Maaf kerana menghilangkan diri selepas update buat kali pertama sebagai ex-pelajar sekolah
Nahh.. seperti biasa makcik ni memang poyo keterlaluan

Sebenarnya saya sedang hangat menikmati cuti panjang ini di Pasir Gudang, Johor Bahru
Insyaallah esok akan berangkat ke Pontian dan pada hari isnin akan pergi ke sebuah tempat yang terletak paling hujung di sebelah selatan benua asia.
Tak tahu? Di sinilah function google dicipta :D

Memandangkan tempat yang bakal dikunjungi tu agak pendalaman
Dan saya terlupa nak angkut berukband dari kl so babai lahh :D
Insyaallah hari selasa akan bergiat aktif semula dalam dunia blog

Perjalanan memasuki kedalaman hati selalu merupakan perjalanan menuju rumah sendiri. Jennifer James, Ph.D.
Percutian luar jangkaan yang tak dirancang tapi berjalan dengan lancar
Lupakan soal kesibukan di kota penuh dengan carbon dioxide
Kesian kat pokok depan rumah dah kena tebang dengan tuan rumah dia hehe

Kepada bloggermate saya, balik nanti baru i pi lawat angpa na :D
Wassalamualaikum :D

4 comments:

  1. untunglew bercuti x di sangke.. hehe

    ReplyDelete
  2. Yup..untungla percutian tak disangka time awal bulan..gaji baru masuk..kejap lagi nak pi zoo johor pulak :DD

    ReplyDelete
  3. best la g jumpe kengkawan kat zoo

    ReplyDelete
  4. Da lama tak lawat diorang kawan baik sejak 6 tahun XD

    ReplyDelete