20110726

Wordless Wednesday #3





53 comments:

  1. nice view..:0
    mcam nak bunuh diri je..tension ke kak?

    ReplyDelete
  2. errk,nk bunuh diri?jgn haram..hehe

    ReplyDelete
  3. Wow KBMALLLLLLLL.....HAHAHA

    ReplyDelete
  4. nice pic....tapi jangan try this at home...

    ReplyDelete
  5. ada problem ke?sabar ye.try settle slow2.

    ReplyDelete
  6. cantik, jgn buat yer. itu penting.

    ReplyDelete
  7. fieka pulak yg gayat nengok..hehe

    ReplyDelete
  8. pic ni smart, tp ape motif? kalau bunuh diri, jgn ouhhhh..

    ReplyDelete
  9. walaupun aku rasa ketaq luutu tgk gmbr ni..
    tp aku suka view building dalam gambar ni. lawwwoooo!

    -Wordless Wednesday-

    ReplyDelete
  10. Macam mane la dia boleh duk kat situ?tak gayat ke? :P

    ReplyDelete
  11. ish, tgk gmba pon rse gayat..tu robot ke xde perasaan :p

    ReplyDelete
  12. smart..! tapi jngan ada niat nak buat..he3..

    btw, follow ur blog.. :D

    ReplyDelete
  13. Ishh.. aku takan buat kerja gilaa laa..hehe.. rilex..luahan rasa semata-mata XD

    ReplyDelete
  14. wow... wat apa tu cik kak... jatuh kang hancur berkecai.... hati2... (jom klik) (jom klik)

    ReplyDelete
  15. huish nk bunuh diri ke? sbo2... tp pic tu cool

    ReplyDelete
  16. tension sgt akak nie sabo2. jom singgah tgk #ww saya : teka nama

    ReplyDelete
  17. jangan terjun.. itu bukan jalan yang betul untuk selesaikan masalah

    ReplyDelete
  18. tinggi tu..jgn terjun.....

    ReplyDelete
  19. Mencari ketenangan dalam keadaan ekstrim. Kadang kala ketakutan mampu menghilang beban hati.

    (gayat dengan tempat tinggi)

    ReplyDelete
  20. xgayat ke...
    lau bwk kamera mesti cntik kan gmbar kan !

    ReplyDelete
  21. jgn...!!!!jgn xterjun...hehe

    ReplyDelete
  22. hoy hoy jangan...
    jangan.....
    jangan tak terjun
    heh!

    *joke*

    ReplyDelete
  23. kok yer pun, xyah terjun bangunan

    ReplyDelete
  24. awak.. saya suka kaki awak..hehe.. meh kapel dgn saya.."comel tak saya??"

    ReplyDelete
  25. teruja tengok view dari atas sampai begitu ke? hehe

    ReplyDelete
  26. ehhh ni nak bunuh diri ka apa pompoan tu dekk hehe

    cantek view gambar ni kan..

    ReplyDelete
  27. haaaa..baru nampak..aaaa..jangan!!!

    ReplyDelete
  28. awak saya cakap dengan awak ni.. awak tak toleh pon kat saya...hehe

    ReplyDelete
  29. sesungguhnya manusia diciptaan oleh Dia. Justeru, kepada Dia sahaja kita pasrah segalanya :)

    ReplyDelete
  30. nie slh sorg model kb mall ke..haha....k bdk pempuan yg nk bnuh dri xjd 2..haha

    ReplyDelete